مقالات و مطالب حقوقی

حجه الاسلام نبی الله کرمی رئیس هیأت تخصصی کار،بیمه و تأمین اجتماعی و مستشار شعب تجدید نظر دیوان عدالت اداری

مقالات و مطالب حقوقی

حجه الاسلام نبی الله کرمی رئیس هیأت تخصصی کار،بیمه و تأمین اجتماعی و مستشار شعب تجدید نظر دیوان عدالت اداری

مقالات و مطالب حقوقی
حجه الاسلام نبی الله کرمی رئیس هیأت تخصصی کار، بیمه و تأمین اجتماعی و رئیس شعبه ۱۹ تجدید نظر دیوان عدالت اداری در نظر دارند مطالب، مقالات حقوقی و یادداشت های خود را که در سمت های مختلف قضایی با آن مواجه بوده به عنوان راهکار عملی در اختیار دوستان و همکاران و هم وطنان خود قرار دهد.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات


به گزارش روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی، هشتمین همایش تخصصی مراجع حل اختلاف و دیوان عدالت اداری با حضور معاون استاندار آذربایجان شرقی،  رئیس هیأت تخصصی کار و تأمین اجتماعی دیوان عدالت اداری کشور و جمعی از مدیران و کارشناسان ادارات و سازمانهای تابعه وزارت تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی در تبریز برگزار شد.
در این همایش سمساری، مدیر کل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی،‌ با اعلام اینکه سازمان تأمین اجتماعی بزرگترین نهاد بیمه ای کشور است، اذعان داشت حاکمیت قانون و قانونمداری و صیانت از حقوق شرکای اجتماعی، یکی از ارکان و سرلوحه امور در سازمان تأمین اجتماعی است.
  
 در ادامه این  همایش، حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای کرمی، رئیس هیأت تخصصی کار و تأمین اجتماعی دیوان عدالت اداری کشور نیز ضمن تشریح و تبیین قانون کار و تأمین اجتماعی در جهت صیانت از حقوق بیمه شدگان و کارفرمایان، در نشستی تخصصی با حضور معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون بیمه ای اداره کل تأمین اجتماعی و معاون قضایی دادگشتری استان پاسخگوی سئوالات و ابهامات کارشناسان و حاضرین در جلسه شدند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۸
نبی الله کرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی