مقالات و مطالب حقوقی

حجه الاسلام نبی الله کرمی رئیس هیأت تخصصی کار،بیمه و تأمین اجتماعی و مستشار شعب تجدید نظر دیوان عدالت اداری

مقالات و مطالب حقوقی

حجه الاسلام نبی الله کرمی رئیس هیأت تخصصی کار،بیمه و تأمین اجتماعی و مستشار شعب تجدید نظر دیوان عدالت اداری

مقالات و مطالب حقوقی
حجه الاسلام نبی الله کرمی رئیس هیأت تخصصی کار، بیمه و تأمین اجتماعی و رئیس شعبه ۱۹ تجدید نظر دیوان عدالت اداری در نظر دارند مطالب، مقالات حقوقی و یادداشت های خود را که در سمت های مختلف قضایی با آن مواجه بوده به عنوان راهکار عملی در اختیار دوستان و همکاران و هم وطنان خود قرار دهد.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
۱۷ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۱۴

سفر الی العسلویه

بسم الله الرحمن الرحیم
 
سفر إلی العسلویه
 
       بحسب طلب اصحاب العمل و شواغیل منطقه الاقتصادیه العسلویه و نقض رأی الصادر من جهه هیئات حل الاختلاف و حسب طلب مسئولین اداره العمل و الاشتغال العسلویه رئیس المحترم الدیوان صمم و قال کن احنه انعلم مسئولین منطقه الخاصه الاقتصادیه بارس الجنوبی طبق موازین قانون العمل او مقررات المنطقه، أنا بعنوان رئیس شعبه 18 من الدیوان و نایب الرئیس الهیئه تخصصیه العمل و تأمین الاجتماعی و جناب الشیخ باقری الزیاری بعنوان رئیس شعبه الخامسه لتجدید النظر و رئیس هیئه التخصصیه المذکوره، فی تاریخ 17/10/92 یوم الثلاثاء العصر سافرنا الی قطب الاقتصاد الوطن (عسلویه) إبلیله الاربعاء أخذنا انجول بالدیره حتی انشوف ثقافه الاقتصاد الناس و بعدین یوم الاربعاء الصبح هیأت الشریکه من بعد ما سووا تشریفات الاداریه المعمولیه حسبنا معهم و انا الساعه 30/9 ابتدیت ابحث موضوعی التخصصی حتی الساعه 12 الظهر لمن ما الدرس و البحث خلّص، او نفس الیوم العصر الشیخ باقری الزیاری ابتداء ایدرّس ابدرس تأمین الإجتماعی و الساعه اربعه العصر ختماه من بعد ما اثنّینه درسنا او خلص درسنا رحنا انجول المناطق الدیره حتی ننشوف عیشه الناس و شغلها وجه یوم الخمس الصبح نشفنا کم فاز من بالایشگاه الگازیه و انتهی السفر، و بالنهایه رجعنا الطهران بالطیاره، سفرنا کان ابحکم رئیس دیوان العداله الاداریه و بنظر اعضاء الهیئه او المسئولین الروابط هیأت الشغل هذه سفرکان کلش مفید حتی رضوا من عدنا او طلبوا یتکرر علیهم هذه السفر و ترورهم مره ثانیه انا اتشکر من فضل الرئیس الدیوان الشیخ المنتظری (دامه ظله العالی) بهذا التدبیر و التعلیم اعضا الهیئه کانوا یحکمون فی اختلافات شغل و العملیه و بالتالی اتشکر من مسؤلین روابط العمل و رئیس فاز 13 بالایشگاه الگاز من خبره المبسوط و الراقی.
نبی اله الکرمی
رئیس الشعبه 18 دیوان العداله الاداریه
و نایب الرئیس الهیئه التخصصیه العمل و تأمین الاجتماعی
21 /10/92

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۷
نبی الله کرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی