مقالات و مطالب حقوقی

حجه الاسلام نبی الله کرمی رئیس هیأت تخصصی کار،بیمه و تأمین اجتماعی و مستشار شعب تجدید نظر دیوان عدالت اداری

مقالات و مطالب حقوقی

حجه الاسلام نبی الله کرمی رئیس هیأت تخصصی کار،بیمه و تأمین اجتماعی و مستشار شعب تجدید نظر دیوان عدالت اداری

مقالات و مطالب حقوقی
حجه الاسلام نبی الله کرمی رئیس هیأت تخصصی کار، بیمه و تأمین اجتماعی و رئیس شعبه ۱۹ تجدید نظر دیوان عدالت اداری در نظر دارند مطالب، مقالات حقوقی و یادداشت های خود را که در سمت های مختلف قضایی با آن مواجه بوده به عنوان راهکار عملی در اختیار دوستان و همکاران و هم وطنان خود قرار دهد.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

         مشاور مجمع عالی نمایندگان کارگران کشور خبرداد:

برگزاری نشست توجیحی جهت تبیین مفاد قوانین کار وتامین اجتماعی

نشست حجت الاسلام و المسلمین نبی الله کرمی قاضی دیوان عدالت اداری با اعضای هیات رئیسه مجمع عالی نمایندگان کارگران کشور و روسای مجامع استانی با موضوع تبیین و تفسیر مفاد قوانین کار وتامین اجتماعی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کارگرنیوز، سمیه حیدری مشاور امور زنان مجمع عالی نمایندگان کارگران کشور در تشریح این نشست گفت:در این جلسه بیشتر به تشریح مفادی پرداخته شد که در هیئت اختلاف و دیوان عدالت اداری کاربرد دارند و در رای دیوان عدالت اداری تاثیر گذار هستند و به آنها استناد می شود

وی افزود: در این نشست روش های استناد به مفاد قوانین کار و مشاوره در جهت رفع مشکلات کارگری و اختلافات در هیئت تشخیص که در اداره کار برگزار می شود مطرح شد که نمایندگان کارگران با بینش و آگاهی بیشتری نسبت به اعمال رای اقدام نمایند.
وی گفت: مشابه این کارگاه پیش از این در شهر تبریز نیز برگزار شده است که امیدواریم  با همکاری بیشتر دیوان عدالت اداری در دیگراستان های کشور برگزار شود و بتوانیم گام بلندی در جهت ارتقاء سطح علمی نمایندگان کارگران و روسای مجامع برداریم.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد که روسای مجامعی که در این نشست حضور داشتند دراستان های خود مبلغی برای برگزاری این کارگاه ها باشند و از تشکلات کارگری دیگر اعم از شوراها و انجمن های صنفی نیز دعوت می شود تا در برگزاری این کارگاه ها با مجمع عالی نمایندگان کارگران همکاری نمایند تا گامی برای حل مشکلات جامعه کارگری برداشته شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۹
نبی الله کرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی