مقالات و مطالب حقوقی

حجه الاسلام نبی الله کرمی رئیس هیأت تخصصی کار،بیمه و تأمین اجتماعی و مستشار شعب تجدید نظر دیوان عدالت اداری

مقالات و مطالب حقوقی

حجه الاسلام نبی الله کرمی رئیس هیأت تخصصی کار،بیمه و تأمین اجتماعی و مستشار شعب تجدید نظر دیوان عدالت اداری

مقالات و مطالب حقوقی
حجه الاسلام نبی الله کرمی رئیس هیأت تخصصی کار، بیمه و تأمین اجتماعی و رئیس شعبه ۱۹ تجدید نظر دیوان عدالت اداری در نظر دارند مطالب، مقالات حقوقی و یادداشت های خود را که در سمت های مختلف قضایی با آن مواجه بوده به عنوان راهکار عملی در اختیار دوستان و همکاران و هم وطنان خود قرار دهد.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

پیام تبریک رئیس هیات مدیره مجمع عالی نمایندگان کارگران ایران به حجت الاسلام نبی الله کرمی

کارگر نیوز: سید محمد یار احمدیان رئیس هیات مدیره مجمع عالی نمایندگان کارگران ایران در پیامی به حجت الاسلام نبی الله کرمی، انتصاب وی را به عنوان به سمت ریاست شعبه 18 تجدید نظر دیوان عدالت اداری تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کارگر نیوز، سید محمد یار احمدیان رئیس هیات مدیره مجمع عالی نمایندگان کارگران ایران در پیامی به حجت الاسلام نبی الله کرمی، انتصاب وی را به عنوان به سمت ریاست شعبه 18 تجدید نظر دیوان عدالت اداری تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی جناب حجت الاسلام نبی الله کرمی 

رئیس هیأت تخصصی کار، بیمه و تأمین اجتماعی و مستشار شعب تجدید نظر دیوان عدالت اداری 

 

با سلام و دعای خیر 

احتراماً انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت ریاست شعبه 18 تجدید نظر دیوان عدالت اداری که نشان از لیاقت و شایستگی شما دارد را تبریک عرض نموده و موفقیت روز افزون حضرتعالی را در این جایگاه مهم و اثر گذار از خداوند بزرگ مسئلت می نماییم و اعتقاد داریم با درایت و هوشمندی جنابعالی و استفاده از تجارب و همکاری تشکلهای صنفی کارگری ، این شعبه وزین تجدید نظر دیوان عدالت اداری منشاء خیر و برکات و آثار ارزشمندی در ایران اسلامی خواهد بود . از طرف خود ، اعضاء هیئت مدیره مجمع عالی نمایندگان کارگران جمهوری اسلامی ایران و مجامع نمایندگان کارگران استانهای سراسر کشور بار دیگر این انتصاب ارزشمند را تبریک گفته و آمادگی کامل این مجمع عالی را برای هرگونه همکاری و مساعدت در تحقق رسالت عظیمی که بر عهده دارید اعلام می دارم .  

 

سید محمد یار احمدیان رئیس هیات مدیره مجمع عالی نمایندگان کارگران ایران

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۰
نبی الله کرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی