مقالات و مطالب حقوقی

حجه الاسلام نبی الله کرمی رئیس هیأت تخصصی کار،بیمه و تأمین اجتماعی و مستشار شعب تجدید نظر دیوان عدالت اداری

مقالات و مطالب حقوقی

حجه الاسلام نبی الله کرمی رئیس هیأت تخصصی کار،بیمه و تأمین اجتماعی و مستشار شعب تجدید نظر دیوان عدالت اداری

مقالات و مطالب حقوقی
حجه الاسلام نبی الله کرمی رئیس هیأت تخصصی کار، بیمه و تأمین اجتماعی و رئیس شعبه ۱۹ تجدید نظر دیوان عدالت اداری در نظر دارند مطالب، مقالات حقوقی و یادداشت های خود را که در سمت های مختلف قضایی با آن مواجه بوده به عنوان راهکار عملی در اختیار دوستان و همکاران و هم وطنان خود قرار دهد.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
۳۰ شهریور ۹۷ ، ۱۳:۴۷

کارگاه آموزشی

کارگاه آموزشی یک روزه بیمه بیکاری و حمایت از مشاغل با هدف حمایت از تولید و اشتغال مجدد روز سه شنبه مورخ 97/5/30 در سالن اجتماعات اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان تهران برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان تهران در این کارگاه آموزشی یک روزه مهندس احمد مشیریان معاون روابط کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ،حجه الاسلام نبی الله کرمی از قضات و اساتید آموزش دیوان عدالت اداری، مهندس حاتم شاکرمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران ، مهندس کریم یاوری مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی ، مدیران کل تامین اجتماعی شرق ، غرب و شهرستانهای استان تهران و جمعی از مدیران ، سرپرستان  و کارشناسان ادارات ستادی و اجرایی استان تهران حضور داشتند. 
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان تهران با اشاره به اینکه دوره های آموزشی فنی وحرفه ای بایستی علاوه بر نیاز بازار کار متناسب با علایق مقرری بگیران باشد.
معاون روابط کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در خاتمه از تمامی مدیران و دستگاههای اجرائی خواست مساعدت و هماهنگی در جهت الکترونیکی نموده خدمات وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی را انجام دهند تا بتوان بار سنگینی که بر دوش ادارات اجرائی کشور قرار دارد برداشته شده و امور مربوطه ساماندهی گردد.
دیگر سخنران این کارگاه آموزشی کریم یاوری مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ضمن قدردانی از مدیران و پرسنل زحمت کش اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تهران در خدمت رسانی به ارباب رجوع بیان داشت: بایستی دقت ما بر این باشد تا در مبحث برقراری مقرری بیمه بیکاری و یا قطع مقرری بیمه بیکاری متقاضیان، ضمن دقت نظر در استحقاق متقاضیان و رعایت قوانین و مقررات مربوطه، از افراد نیر حقی ضایع نگردد.
لازم بذکر است در بخش پایانی این کارگاه آموزشی حجه الاسلام کرمی از اساتید دیوان محترم اداری پس از بیان نقطه نظرات خود در حوزه بیمه بیکاری با حاضرین به گفتگو پرداختند و به سوالات آنان پاسخ دادند.
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ۱۳:۲۲ 
روابط عمومی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان تهران | 
  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۳۰
نبی الله کرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی